środa, 27 czerwca 2012

Na początku słów kilka

Witam wszystkich, którzy trafili na ten blog, będzie on poświęcony recenzjom artykułów plastyczno-artystycznych. Ok, może inaczej! Cześć wszystkim, nazywam się Marta i od wielu miesięcy chciałam założyć bloga o czymś, nie o niczym, o czymś konkretnym, po wielu próbach i przyznaniu sobie samej, że na niczym się nie znam, wpadłam na pomysł aby pisać recenzje kredek, których mam mnóstwo i niepokojąco wiele ich przybywa. W internecie jest wiele recenzji tego typu, lecz malutko w naszym języku, więc jeśli przypadnie Wam mój styl to serdecznie zapraszam do czytania, oglądania i komentowania recenzji produktów, których sama używam, także no, miłego!

Blog będzie dostępny dla każdego, każdy może skomentować notki, wyrazić opinię
Proszę o wyrozumiałość ponieważ jestem nowa na blogspocie i wszystkie te możliwości trochę mnie przytłaczają!
Masz jakieś pytanie? Pisz, służę pomocą :)

3 komentarze:

  1. Ja udaję speca od kredek, bo mam K-i-n Polycolor i ... aha, no i to wszystko z mojej wiedzy, więc może Ty mi coś przybliżysz w tej dziedzinie i poczuję się jeszcze fajniejsza. :3 Marta na blogspocie - no tego jeszcze nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Ciebie też Dżastin :*:*:*:*:*
      Może chcesz recenzję czegoś konretnego? Mam akwarele, pastele suche olejne z KIN

      Usuń
    2. Akwarele, przygotowuję się do zakupu od dawna!

      Usuń