środa, 17 kwietnia 2013

Post informacyjny


Witam (znowu) po długiej przerwie. Jeżeli ktokolwiek chce znać przyczynę moich częstych zastojów na blogu, to wszystko leży w chęciach, których czasem mi brakuje. Kiedy czuję, że notki już nie są tak dopracowane jak powinny odpuszczam sobie na jakiś czas, ale ciągle tu wpadam, o to się nie martwcie. W międzyczasie dużo grałam, tyle lat tego nie robiłam, nie czułam potrzeby, ale jak już się dosiadłam :D Oglądałam anime, jeżeli ktoś lubi horroro/thrillery to polecam Another ^^ Urodziny wypadły w tamtym miesiącu, ze dwa tygodnie przed byłam nimi tak pochłonięta... Koniec gadaniny, wskrzeszamy bloga, do dzieła!

W najbliższej notce informacje na temat kredek Faber-Castell Polychromos. Czy rzeczywiście są jednymi z najlepszych kredek na świecie? Co je różni od bez firmowych kredek z supermarketu? Tego dowiecie się w przyszłej notce! (Myślę, że będzie ze mnie niezły marketingowiec :D)

Macie jakieś propozycje na dalsze notki? Zapraszam do komentowania :D

8 komentarzy:

  1. No to nie możemy się doczekać :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wróciłaś ^^
    I czekamy na notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej jestem za kontynuowaniem bloga, który podsunął mi myśl o zrobieniu czegoś podobnego, ale dotyczącego produktów do decoupage, miałaś super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie coś ruszyło, myślałam, że się nie doczekam ;D
    A może coś o odpowiednim papierze do rysowania? Mogłabyś coś wymotać? Ja zawsze mam z tym problem, tyle jest dostępnych, a ja nie mogę odpowiedniego dobrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A KOH-I-NOOR Popdraw lub Artdraw? Lub cansonowskie bloki te najtańsze choćby? Ale ok, jak jest potrzeba, to coś wykombinuję za niedługo ^^

      Usuń
  5. nie wiem czy blog jest "ruszony", ale mam prośbę. Mianowicie czy mogłabyś opisać kredki KOH-I-NOOR polycolor i coś machnąć o szkicowniach? A blog fajny i przydatny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, niestety nie posiadam tych kredek, jeśli będę je mieć to postaram się aby taka notka się ukazała :)

      Usuń
  6. a opiszesz kredki milan 36 kolorow? (zwykłe kredki
    )

    OdpowiedzUsuń