wtorek, 20 czerwca 2017

Wracam na pokład!

Dobry wieczór lub dzień dobry wszystkim! (Bo u mnie już po 21 :)) Chciałam oficjalnie poinformować, że na blogu w najbliższym czasie odbędzie się jego reaktywacja! Po wielu przemyśleniach i godzinach spędzonych nad kartkami by ponownie wbić się w rytm kreatywności, stwierdziłam, że najwyższa pora ożywić tego bloga. Widzę, że posty są nadal chętnie czytane, więc byłoby szkoda, by to źródło informacji jakim jest ten blog po prostu zgasło :) Zatem... Do następnej notki moi mili! (zacznę reaktywację od przeanalizowania już istniejących notek, czy informacje w nich zawarte nadal są wartościowe).

A tymczasem zapraszam na mojego Instagrama, gdzie umieszczam na bieżąco rysunki, malunki i ilustracje mojego wykonania! :)

https://www.instagram.com/marciaxyna/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz