czwartek, 29 czerwca 2017

Zakupy w Cieszyńskim Koh-I-Noorze!

Cześć wszystkim! Niedawno byłam na wycieczce w Cieszynie. W drodze z mojego miasta do Cieszyna można wstąpić do polskiego dystrybutora przyborów szkolnych oraz plastycznych Koh-I-Noor. Przez to, że zawsze podróżowałam tam busem, nigdy nie miałam okazji tam wejść i się rozejrzeć, ale tym razem jechałam samochodem więc można było wygospodarować sobie chwile i mogłam w końcu spełnić moje małe marzenie! :)

Po wejściu do środka na widok wszystkich tych półek pełnych przyborów do biura, szkoły albo pracowni plastycznej, przyznam, serce zaczęło szybciej bić :D Ilość tego wszystkiego trochę mnie przytłoczyła, ale po zrobieniu 3-4 rundek wokół sklepu byłam w stanie już coś z tego wybrać i sobie zakupić.

Oto mój wybór:



Kupiłam na sztuki 14 kredek, paletkę do mieszania farb akwarelowych (na których punkcie ostatnio oszalałam), dwie gumki i blok 300 gramowy A4 do akwareli właśnie (ArtAquarell)
Pierwsze 6 kredek od lewej to kredki jakich jeszcze nigdy nie widziałam, bowiem są one... Neonowe! Nazywają się Astra, są otulone białym lakierem, mają zakończenia czarno-kolorowe, zależnie od koloru kredki. Oscylują w granicach 2 złotych za sztukę (1,80 ileś, ale nie podam dokładnej ceny bo niestety wyrzuciłam paragon). Myślę, że świetnie nadadzą się do rysunków (szczególnie ilustracji bądź mangi) ze względu na swoją unikalność. Kolejne kredki to kredki Polycolor, ich kupiłam 8 (2,02 zł za sztukę). Wzięłam same najjaśniejsze, pastelowe kolory, bo takich mi brakowało, takich ostatnio potrzebuję. Ale wybór kolorów na miejscu... Robi wrażenie! No i dwie gumki, jedna twarda druga plastyczna, a żeby był wybór! Swoje stare muszę powyrzucać :D Obie były za niecałe 1,50 za sztukę. Natomiast paletka do akwareli to był koszt niecałych 2,30 zł :)


próbowałam uchwycić fakturę, ale nie za bardzo mi się udało...
Ten blok to jeden z moich ulubionych jakie kiedykolwiek miałam. Za dosyć niską cenę 17 złotych można naprawdę czerpać radość z malowania po takim papierze.

No i to tyle z zakupów, na pewno planuję jeszcze ten sklep odwiedzić! :) Dla ciekawych znajduje się on przy Katowickiej 100, w Cieszynie, można sobie go wyczaić na przykład na Google Maps :))

Pozdrowionka i do następnej notki! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz